UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Ludzie nie ważne kto ile zarabia i na jakim stanowisku! Honor jest honor. Czy jesteś drobnym złodziejem czy okradasz swoich podwładnych (bo i tak się zdarza) nie masz człowieku godności! A TO W ODPOWIEDZI NA WYPOWIEDŻ O PRACOWNIKACH INFORMACJI, KLUCZYKACH I PILOCIE: Co do pracowników Hypernowej to też są ludzie z uczuciami ale "szanoiwni klienci" o tym zapominają i traktują ich jak najgorsze śmiecie!!! Kluczyki? Jakie kluczyki?! Człowieku kluczyki do tzw. szafek depozytowych były właśnie w szawkach ale zostały pokradzione właśnie przez klientów!!! Punkt informacyjny nigdy nie odpowiadał za te nieszczęsne szafki! Co do pilota -jest to jak mi się zdaje sklep samoobsługowy czyż nie? więc sprawdza się co się kupuje!!! Pracownicy punktu informacji mają najbardziej przechlapane w tym interesie. Wszyscy przychodzą tam z pretensjami o byle co ubliżając pracownikom, wyzywając ich od najgorszych, strasząc mediami lub rzucając w nich czym popadnie!!! A co oni tam są winni temu, że ktoś u góry minutę temu zmienił cenę w systemie?! Ludzie opanujcie się i przestańcie zachowywać się w stosunku do pracowników jak zgłodniałe bydło bo to są tacy sami ludzie jak i wy i naprawnę często nie mają wpływu na to co dzieje się na sklepie albo na pracę innych ludzi. WIĘCEJ WYROZUMIAŁOŚCI DLA PRACOWNIKÓW I ROZSĄDKU PODCZAS ZAKUPÓW.
KLIENT