UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Zbadzam się z tymi co piszą, o tendencjach kierownictwa "ŻYWCA" do dyskredytowania browaru elbląskiego. Dziś właśnie kierownicto tej firmy wypowiada się na temat zmniejszenia spożycia i atrakcyjności piwa rodem z naszego browaru. Pamiętamy wszyscy jaka ekspansja reklamowa była w latach największej prosperity browaru. Jak wszędzie piwo Specjal i EB było szeroko znane i spożywane w całej Polsce. Gdy tylko browar elbląski został przejety przez Zywiec od razu wszystko się urwało zarówno w kwestki reklamy a co za tym i ilości spożycia. Sądzę że fachowcy z branży piwowarskiej wiedzą coś więcej na ten temat a napewno mogli by powiedzieć, że odstąpiono od wszystkich zamierzeń technologicznych aby jeszcze bardziej poprawić walory smakowe naszego piwa. Skoro nie robi się nic w tym względzie trudo oczekiwać by piwo było na pierwszy miejscu pod względem walorów smakowych i tym samym ilości jego spożycia.
Nie pracownik browaru