UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Czytając opinie poprzedników odnoszę wrażenie, że niezbyt dokładnie przeczytali artykuł. Otóż, błedne jest twierdzenie, że administrator budynków (ZBK) zapłacił za towar którego nie otrzymał otrzymał. Zapłacił za dostarczony mu towar (w tym wypadku ciepło) i to zapłacił za taką ilość ciepła jaką otrzymał (na podstawie liczników ciepła). Natomiast rzecz idzie o jakość tego ciepła. Zgodnie z umową pomiedzy odbiorcą ciepła a dystrybutorem (EPEC), odbiorca powinien otrzymywać ciepło o określonych parametrach tzn. natężeniu przepływu nośnika ciepła oraz temperaturze zasilania wynikającej z tempeatury zewnętrznej. W przypadku niedotrzymania warunków umowy i dostarczaniu ciepła o parametrach odbiegających od zawartych w umowie, odbiorca ma prawo do upustów których wielkości też reguluje umowa. Z artykułu wynika, że tych właśnie upustów domaga się odbiorca ciepła. Nie ma to jednak nic wspólnego z płaceniem za towar którego sie nie otrzymało.
pion