UWAGA!
[X]
Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
lub zarejestruj konto na portElu.
Mieliście jeszcze wątpliwości? Jakie koszty? Od chwili przejęcia EB, nie wydali chyba na reklamę więcej, niż 1 PLN. Więc dlaczego browary elbląskie miałyby przynosić dochód? Ktoś w ŻYWCU powinien puknąć się w łeb, że dwie dobre marki na rynku, który za chwilę zaleje piwo z całej Europy, to lepiej, niż jedna dobra marka. To są informacje bezpłatne, chociaż spóźnione. Zaprzepaszczono całą kampanię promocyjną i jej skutki, roztrwoniono całą strategię reklamową, więc skąd to "wielkie roczarowanie" w ŻYWCU, że piwo samo się nie sprzedaje. BO NIE!!! Wie o tym każdy uczeń liceum ekonomicznego... lub prawie każdy.
P.