UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Mieliście jeszcze wątpliwości? Jakie koszty? Od chwili przejęcia EB, nie wydali chyba na reklamę więcej, niż 1 PLN. Więc dlaczego browary elbląskie miałyby przynosić dochód? Ktoś w ŻYWCU powinien puknąć się w łeb, że dwie dobre marki na rynku, który za chwilę zaleje piwo z całej Europy, to lepiej, niż jedna dobra marka. To są informacje bezpłatne, chociaż spóźnione. Zaprzepaszczono całą kampanię promocyjną i jej skutki, roztrwoniono całą strategię reklamową, więc skąd to "wielkie roczarowanie" w ŻYWCU, że piwo samo się nie sprzedaje. BO NIE!!! Wie o tym każdy uczeń liceum ekonomicznego... lub prawie każdy.

P.