UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Elbląg nigdy sam w sobie nie będzie dużą czy średnia atrakcją turystyczną. Elbląg może być ważnym ogniwem produktu turystycznego jakim powinien być cały region. Turystyka to trudny biznes, prywatni klienci swoje własne pieniądze inwestują w wypoczynek. Promocja musi się opierać na prawdzie. Prawda o walorach turystycznych miasta na dzień dzisiejszy jest smutna. Można nieco podkoloryzować ale nie za wiele bo turyści, którzy pod wpływem promocji do Elbląga przyjadą poczują się po prostu oszukani. Efekt kiepskiej promocji jest całkiem nieoczekiwany – to uczciwe działanie. Strategia turystyczna dla całego regionu jest konieczna - czyli praca od podstaw. Elbląg + Zalew Wiślany i połączenia wodne na druga stronę. .Taka strategia od lat powinna być realizowana. Podobno PO ma algorytm. Czerwony