UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Moim zdaniem droga TINA nie wiedzie przez Elbląg, ponieważ nie przewidziano ŻADNEGO zjazdu do stworzenia infrastuktury drogowej na tym skrzyżowaniu tras.!!! Poniewaz skrzyżowanie projektowali gdańszczanie ,to tak zaprojektowano aby nie było możliwości stworzenia jakiejkolwiek zabudowy skrzyżowania i czywiście najbliższy market będzie przy drodze .. w Gdańsku, a pola sąsiadujące z drogą będą przynosiły wpływy dla gminy na poziomie 200-1000zł/ha. Teraz kiedy inwestorów wyprowadza się z miasta na obrzeża, my na własne zyczenie urzędników, nie zatrzymamy nikogo po drodze do Gdańska , Kaliningradu czy Warszawy. Gmina nie potrzebuje żadnych klopotów i pieniędzy bo nikomu nie są potrzebne. Tak tracimy po raz kolejny nasze pięć minut które pozostanie na zawsze, w spadku dla następnych bezrobotnych. Dodam że na węźle trzeba będzie 50 drogowsazów aby nie pomylic kierunków, a o mozliwości zawrócenia nie wspomnę. Dodam że przy drogach ekspresowych stoją już Hipermarkety (Gdańsk, Gdynia) a 20 km przed Warszawą zlokalizowano ogromną ilość hurtowni i skrzyżowań świetlnych a nawet jedno RONDO!!! CO Z TEGO ŻE NASI BEZROBOTNI ZNAJDĄ PRACĘ NA DWA LATA, JEŻELI STRACIMY PRACĘ NA ZAWSZE. A NASZA SZANSA JEST TAK BLISKO. Jeżeli miasto wykupiło działki, to powinno walczyc o swą szansę. O gminie i Gronowie Górnym nie wspomnę. W ten sposób Kazimierzowo zyska swą szansę , a Gronowo Górne i caly region wschodni ją straci!!!

ryszard