UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Teza: ” Brak nam promocyjnego „ samograja” , postawiona w wstępie do artykułu jest błędna. Tak jak Toruń kojarzymy z Kopernikiem, piernikami i Radiem Maryja. Tak Elbląg morze być kojarzony z promocyjnym niewykorzystanym samograjem promocyjnym czyli Kanałem Elbląskim. Jest to maraka rozpoznawalna nie tylko w Polsce. Drugą marką mogło by być Truso i Wikingowie. Niedawno w plebiscycie na „ sto” : „ Ludzi, miejsc, dzieł oraz zjawisk, którymi Polacy mogą się pochwalić przed światem „ znalazło się: Centrum Słowian i Wikingów – osada w Wolinie. Trzecim motywem mogłaby być Kolej Nadzalewowa. Przebogata historia i wspaniały region turystyczny powinny być „ wyróżnikiem miasta” i regionu. Cieniem na konferencji kładzie się czas w którym się pojawiła, czyli w roku cudów przedwyborczych i brak w programie czasu na dyskusję. Bo największym problemem naszego miasta jest to, że nie ma prawie debaty publicznej nad sprawami ważnymi dla miasta i jego mieszkańców. Debata publiczna wciąga mieszkańców do udziału w sprawach miejskich i jest fundamentem społeczeństwa obywatelskiego.
WojŁawrynowicz