UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Szanowni Państwo i znowu przekop na tapecie i znowu wypowiadają się te same osoby. Ja nie jestem, ani przeciwnikiem przekopu, ani zwolennikiem. Natomiast zainteresowany jestem tak jak wielu polskich przedsiębiorców z możliwości wpłynięcia do portu w Elblągu, na rzece lub w Zatoce Elbląskiej. Niestety obecne prawo zabrania wpływania, ponieważ wejście do jednego portu i drugiego jest rezerwatem dowód: strona http://www.rafzen.pl/Kulas/Rezeswat_naguszewskiego.html potwierdził to również Pan Michał Oliwiecki wraz z kolegami wydając mapę http://www.rafzen.pl/Kulas/port.html Ponadto do portu „§133a.1.Wielkość statków wchodzących do portu Elbląg nie może przekraczać 85m długości i 2m zanurzenia. Podana wielkość zanurzenia odnosi się do średniego stanu wody i może ulec czasowym ograniczeniom http://www.rafzen.pl/Kulas/przepisyurzedumorskiego.html Szanowni Państwo poziom wody w zalewie obniża się o 1,0 m. W tej sytuacji pewność wpłynięcia do portu w Elblągu mają statki o zanurzeniu 1,0 metra. Szanowni Państwo co można powiedzieć o osobach promujących wydatkowanie około 0,5 mld złotych, na przekop, a nie dokonujących najpierw zmian w prawie – likwidacja rezerwatu na podejściu, pogłębienie podejścia do 4,0 metrów.http://www.rafzen.pl/Kulas/sabotaze.html Dlaczego nie ma odpowiedzi do dnia dzisiejszego na niniejsze pismo. Z poważaniem Jerzy Kulas

Jerzy Kulas