UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Chciałam zwrócić uwage Kupca na jedną rzecz - uporczywie powtarza, ze towar oferowany w H. jest złej jakości. Tak się składa, że ja taki towar... NABYWAŁAM W SWOIM OSIEDLOWYM SKLEPIKU - wymienię tylko 2xmleko w kartoniku KWAŚNE pomimo jeszcze 2 miesięcy do końca waności, i masło z datą PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA MIJAJĄCĄ UBIEGŁEGO DNIA! (i towar ten NIE był oznaczony żadnym napisem PROMOCJA, jak to ma miejsce w przypadku towarów z mijającą datą ważności wystawianych w hipermarketach, a wyróżniał się tylko nieco niższą ceną...). Chciałam nadmienić, ze kupowanie w wyżej wspomnianym sklepie nie wiąże się dla mnie z uczuciem komfortu i bezpieczeństwa, ponieważ notorycznie sprawdzam datę ważności... Czy tak byś powinno??? Aha - jeszcze jedno - np. paczka drożdży kupowanych u pani w budce kosztuje 60 gr. podczas gdy w zwykłym sklepie 50 gr... Jak by nie liczył - towar DROŻSZY o 20%... Pewnie, ze ważne są MIEJSCA PRACY, ale dla ogromnej rzeszy konsumentów ważniejszy jest również STAN ICH KIESZENI... A ponieważ z osiedlowym sklepem nie wiąże mnie ŻADEN sentyment - więc CIAO! Idę sprawdzać daty ważności GDZIE INDZIEJ. Pozdrawiam

Jaga