UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Podkomisja ds. bezrobocia miała się spotkać z podkomisją ds. inwestycji (przeciwko temu podziałowi był radny Pan Jerzy Wilk) i ustalić wspólne stanowisko. Nie było takiego spotkania, a przecież razem tworzyły komisję ds. gospodarczych. Na zebraniach podkomisji ds. bezrobocia dawano szansę wypowiadania się tylko profesorom - innym nieraz coś się udało na siłę powiedzieć. Członkowie tej grupy byli lekceważeni przez Pana Przewodniczącego podkomisji - Pana Borzęckiego, który właściwie sam się wybrał Przewodniczącym. Sam też napisał pierwsze podsumowanie, oceniajac pracę samorządu, do czego nikt Go nie upoważnił. Nie zostaliśmy poinformowani, że pierwsze opracowanie było do wglądu w wydziale Strategii i Rozwoju. Wykładowca Pan A. Górnicki poinformował członków podkomisji - w piatek 22.02, żeby wybić z głowy możliwość zatrudnienia ludziom po 40 roku życia. Pan Borzęcki narzucał grupie to, co może być zapisane. Nie chciał wchodzić w szczegóły. Uważam, że w tych podkomisjach nie powinni pracować ludzie z Zarządu miasta. Oni mieli szansę się wykazać, pobierajac pensję. W żadnym wypadku nie powinni być Przewodniczącymi żadnych komisji - a pchają się wszędzie. Jako uczestnik - oceniam, że te spotkania były kolejnym "bleblaniem". Pan Wilk miał rację, nie zgadzając się na podział komisji. Nie wierzę, że większość z członków tego forum chce pomóc bezrobotnym. Dla wielu była to możliwość pokazania się przed kolejnymi wyborami. Członkowie Urzędu Miejskiego nie powinni brać udziału w tym forum. To oni w końcu opracowali nieudaną strategię walki przeciwko bezrobociu (1999 r.), za co mieli zapłacone. A teraz znowu narzucali innym członkom komisji swoje wnioski. Poza tym godziny pracy były nie do przyjęcia. Członkowie UM chcieli pracować przed godz. 15, bo czmu mieliby siedzieć po godzinach swojej pracy. NIEUDANE FORUM. Kolejny, do niczego nie prowadzący zryw władz miasta.

Członek FORUM - podkomisji ds.