UWAGA!
[X]
Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
lub zarejestruj konto na portElu.
widzę, że kościół dwoi się i troi by wymyślać sprawy, które tylko napełnią im kasę. Reklama dźwignią handlu i widać że i oni mają specjalistów w tej dziedzinie,bo nie wymyślił tego Trzciński, bo pluł by sobie w brodę przysłowiową " dlaczego tak późno skoro mogłem to wymyślić wcześnij.TAKA KASA GO OMINĘŁA! Cóz za niepowetowana strata. A tu widać że młodzi doradcy idą z duchem czasu i mają własny kościelny marketing. Ale o zgrozo! ktoś puścił propozycję by to co dziś robią firmy pogrzebowe przekazać kościołom. Tu by dopiero mieli pole do popisu. Bo dziś to za to co dostaniesz z ZUS pochowasz bliską osobę a w tym przypadku to trzeba by zapewne i zaciągnąć kredyt a kto wie czy i to by starczyło? CZARNA MAFIA BYŁA JEST I BĘDZIE
Anna Kowalska