UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
nie to żebym się czepiał ale trochę więcej szczegółów by się przydało - jakaś choćby bardzo ogólna analiza opłacalności bo z tego co pamiętam pociągi jeszcze relatywnie niedawno na tej trasie jeździły i zostały sukcesywnie ograniczane z powodu znikomego zainteresowania. A w Skandynawii to jeszcze większe cuda widziałem i wcale to nie oznacza, że u nas musiałoby się to przyjąć. Porty w prywatne ręce by się przydało przekazać ale na tym akurat nie włodarze miasta trzymają rękę (bo niby z jakiej racji??) tylko Urząd Morski i radziłbym się zapoznać z prawem czy taka prywatyzacja jest w ogóle możliwa. A na koniec jeszcze taki szczegół, to że ktoś jest właścicielem (zarządcą) portu nie oznacza, że zaraz zainwestuje w całą flotylle łodzi motorowych żeby zorganizować transport na Zalewie a tym bardziej Żuławach. Ale poza tym wizja przedstawiona w artykule bardzo mi się podoba - niestety życie nie jest takie proste. ..
big_K