UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
"lepsze poznanie potrzeb klienta (studenta), zwiększenie efektywności zarządzania uczelnią, zwiększenie zadowolenia i zaufania klienta (studenta)" jestem studentką PWSZ-tu i ten cytat z całą pewnościa nie dotyczy "miłych" pań z dziekanatu IE. Dotyczy to m.in. podawania terminów warunków, bo gdy zadzwoniłam do dziekanatu to dowiedziałam się, że kartka jakaś na tablicy wisi i żebym sobie do szkoły przyjechała i sprawdziłą. Pojechałam następnego dnia i dowiedziałam się, że warunek mam za 3 dni. Mam teraz praktyki i jak byłam tydzień wcześniej w szkole nic nie było wiadomo, ani nie było żadnej kartki. Jeśli chodzi o podbicie legitymacji, też nie zostałam potraktowana miło, i to nie tylko ja. Miałam 3 legitymacje,ponieważ tylko tyle osób było na seminarium dyplomowym i miałam problem z jej podstęplowaniem w godzinach pracy dziekanatu, ponieważ pani podniesionym tonem poinformowała mnie, że po kilka legitymacji podbijać nie będzie, jednak z wielką łaską je podstęplowała, a seminaria mamy w małych grupach i w różnych dniach i ciężko jest nam się zebrać, żeby wszystkim pasowało.
UNA