UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Ja również mam przykre doświadczenie w kontaktach z tym urzędem. Sam kiedyś byłem pracownikiem innego urzędu i wiem jak to wygląda. Jak Dyrektor wszystkie spory z klientami załatwia decyzją administracyjną, a nie wnikliwą analizą, co jest przyczyną konfliktu, to tak to właśnie wygląda. Proponuję Pani Radej zainteresować się jakoscią obsługi klientów i skierować pracowników nie na kurs radzenia sobie ze stresem, a profesjonalną obsługą klientów. I proponuje analizować uwagi niezadowolonych klientów. Ja sam zgłaszam uwagi co do kultury osobistej pani informującej o możliwości uzyskania środków na podjęcie działalności gospodarczej. Myślę, że stwierdzenia "a co Pan sobie myśli" i "co Pan sobie wyobraża" nie są właściwe. ma rację osoba, która napisała wcześniej. To urząd nie z tej epoki. Winę nie ponoszą beznadziejni pracownicy, a Dyrektor zarządzający. A co do mojej sytuacji, to Ta w/w pani tak mnie zraziła swoją wypowiedzią, że na wszelki wypadek nie skorzystałem z tego kredytu. I nie żałuję.

pma