UWAGA!
[X]
Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
lub zarejestruj konto na portElu.
Pomysł z 14. i 19. zupełnie poroniony, inne zresztą jedynie nieco mniej złe. Nowa trasa 14. zakrawa na kpinę (odległość od jednej do drugiej pętli można będzie pokonać w 30-35 minut - pieszo!), za to (nie licząc 12.) osoby mieszkające/pracujące za rzeką będą odcięte od okolic Dąbka, Zawady i Jaru :/ Jeśli chodzi o 19., to skrócenie trasy jest kiepskim pomysłem, bo po pierwsze osoby z Jaru i Zawady będą zmuszone korzystać z innych środków transportu, a po drugie, "na siłę" wepchnięci do tramwajów przecież nie dojadą nimi na Zatorze. Według mnie nowy rozkład zmusza wielu ludzi do przesiadek i pewnie ZKM liczy w ten sposób na zwiększenie sprzedaży biletów okresowych.
jesiotr