UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

"W zachodniej części województwa warmińsko-mazurskiego remontuje się najwięcej dróg, ale takie są potrzeby" - rozumiem, że dyrektor nad tym ubolewa, ale co zrobić, że najważniejsze trasy tutaj się przecinają, a o inwestycjach i tak decyduje Warszawa, a dyrektor tylko musi nanieść swój podpis na umowie. Nie wiadomo po co komu te oddziały GDDKiA, tylko niepotrzebny balast. "7" musi zostać przebudowana, bo takie są zobowiązania wobec UE (korytarze transportowe TINA i wszystkie związane z tym wymogi). A prezydent powinien przekonywać, żeby cała inwestycja miała na celu stworzenie jednolitego odcinka z dwoma jezdniami i bezkolizyjnymi węzłami, dzięki czemu chociaż odcinek Jazowa-Elbląg mógłby zostać przemianowany na drogę ekpresową. Tak się jednak nie stanie i tu widać wielkie zaniedbanie. Sam Elbląg-Wschód to za mało. Już widzę, ile będzie wypadków na wysokości skrzyżowania z Żuławską, na której pojawi się sygnalizacja świetlna! Zanim "siódemka" stanie się S7 minie jeszcze mnóstwo czasu.

Francuz