UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Cieszy oko fachowość i zdolność liczenia kubików sześciennych poprzednich komentujących jak i przypinania łatki politycznej dla całej inwestycji kanału żeglugowego dający upust hejtu, idąc tym tokiem myślenia to proszę nabluzgać na inż. T Wendę (budowniczy portu w Gdyni) i innych pomysłodawców dla kanału panamskiego, sueskiego... gdzie dzisiejsza morska gospodarka nie istniałaby w takiej formie jaką mamy dzisiaj, gdzie dała podwaliny do rozwoju i ekspansji. Proszę zobaczyć co się dzieję za "naszą elbląską" miedzą jak Port Gdańsk dalej się rozrasta. Gdynia również idzie dalej w temacie rozbudowy tylko w Elblągu dalej sami malkontenci i Leśne Dziadki... tam nikt nie pyta się czy to się opłaca bo wszyscy wiedzą, że morze BOGACIŁO, BOGACI i BOGACIĆ BĘDZIE. Dajmy temu projektowi "żyć" niech się rozwija... to nie są czary mary za dotknięciem magicznej różdżki. A sprawa utrzymania torów podejściowych (kto choć trochę przejawia wolę poczytania i poszerzenia wiedzy na temat utrzymywania wodnych dróg morskich) do ich odpowiednich głębokości to temat który dotyczy większości portów na całym świecie, gdzie są dokonywane morskie operacje przeładunkowe, nic nowego. Cieszę się, że Urząd Morski będzie dysponował taką jednostką, da to swego rodzaju niezależność od idiotycznych przetargów.
El-tor