UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Dlaczego uczniowie nie muszą odrabiać prac domowych? Niech pogłębia sięPrzepaść między ludźmi a nauką tak, aby informacje skierowane do ogółu społeczeństwa zostałyZnieczulone możliwymi treściami - szczególnie bez filozofii. Należy użyć przekonywania, a nie bezpośredniejPrzemocy. Będziemy transmitować przez TV rozrywkę, która pochlebia emocjom i instynktowi. Zajmiemy umysły tym, co jest daremne i zabawne - nieustanną gadką i muzyką, aby nie uruchamiaćMyślenia. SeksualnośćBędzie najważniejsza - jako znieczulenieSpołeczne, nie ma nic lepszego. Należy zabronić powagiEgzystencji, wyśmiewaćWszystko, co ma wysokąWartość, utrzymywać ciągłe apologię lekkości, tak aby euforia reklamy i konsumpcji stała się cenną składową standardu ludzkiego szczęścia i wzorem wolności. Napór na zbiorowość spowoduje taką integrację, że jedynymLękiem będzieWykluczenie zSystemu i tym samym utrataDostępu do warunków materialnych niezbędnych do szczęścia. MasowyCzłowiek, powinien być traktowany takim, jakim jest: produktemCielęcym i musi być monitorowany tak, jak powinno byćStado. Wszystko, co pozwalaUśpić jego jasność, jego krytyczny umysł jest dobre społecznie, zaś to co mogłoby go obudzić, musi byćZwalczone, wyśmiewaneDuszone... Wszelkie doktrynyKwestionujące system muszą być określone jakoWywrotowe iTerrorystyczne, a popierający, traktowani jako wrogowiePubliczni. „Ludzka przestarzałość” 1956
eh