UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

He he jak zwykle w mniejszych miejscowościach wysyp wniosków z oklepanymi gotowcami. A to paru rozproszonym rurę wypadałoby, a to komuś dziurka przybywa po remoncie nawierzchni, bo wtedy więcej jeździ i potrzeba konsultantek lub tak jakby nieobecni innych rejonów. Ale z pobieżnego przeglądu całości dokumentu [b]"Bliżej Bałtyku 2030"[/b] wynika, że najbardziej jest nierówność dostępu do usług m. in. opieki zdrowotnej. To może wiązać się z utrudnionym skomunikowaniem miejscowości nad zalewowych. Przyczyna to wyłączenie kolejki Nad Zalewowej. Ponadto infrastruktura kolejowa i specyfika nowoczesnej z jej odnowieniem może poprawić dostępność do internetu. Nie uruchomienie kolei to większe obciążenie dróg i koło się zamyka w ramach stanu ulic. Brak połączenia na linii 254 skutkuje mniejszymi inwestycjami w nowe miejsca pracy. Poza tym, nic z wymieniania dobrych stron regionu tj. walory przyrodnicze, skoro opisywana komunikacyjność poza Elblągiem, w tym przystanki, nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. To mogłaby rozwiązać nad-zalewówka. Właściwą szansą dla mniejszych miejscowości są projekty turystyki dla osób starszych.

konstans