UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
@Ferdek.Schichau - Nie mogłem widziec finalnej umowy, bo taka istniej dopiero po jej podpisaniu. Na oficjalnym profilu jednego z politykow PIS były zdejecia umowy z czerwonym napisem propozycja. Jezeli jest nie aktulana to polityk powinien te zdjecia usunąć. Jezeli istnieje nowsza wersja to poproszę o link. Mnie obchodza tylko fakty a nie to jaka jest partia i czy kogos przodkowie przesladowali czy byli przesladowani. Jest problem z pogłebieniem 900 m wiec chce poznac fakty, ale niestety nasi politycy nie dorosli do demokracji. Zamiast usisac do rozmow i probowac odpowidziec na pytania/ zarzuty strony przeciwnej do probuja grać na emocjach.1.Nieszczesne max 100 mln nalezy poprawic na konkretna sume. Taki zapis w umowie jest niezgodny z prawem.2.Jakie przepisy reguluja podglebianie torow wodnych w miastach i portach? Probowalem znlezc ekspertyze ktora zlecił Wróbleski i niestety nigdzie jej nie moge znaleźć.3.Kto bedzie ponosil koszyty utrzymania toru wodnego na trenie miasta / portu? Rzad twierdzi ze miasto. Wiec jakby port nie przynosilby zysku to 49% kosztow powinno poniesc miasto.4.Kto ponosi koszty pogłebiania portow w Szczecinie, Gdansku i Gdyni? Jezeli tylko panstwo to mamy nierownośc traktowania, bo koszty powinien ponosic wlascicel, a czesciowym włąscicielem tych portow sa tez miasta. Mielibysmy nierowne traktowanie co jest niezgodne z Konstytucja. Kiedy w koncu nasi politycy zaczna mowic o konkretach zamiast probowac prac ludziom mozgi.
HvK