UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
@RSRMCzCh - Towar można tankowca i przewozić beczkowozem, ale od ruskich. Dlatego tak ważny jest terminal, a przy okazji magazyny na modrzewinie komponentow od elektroniki po mniej dostepne na cala Europe, które nie zapewniają wIELCY. To, ze Port wystarczy rozbudowac o bocznice kolejowa, a może nawet juz jest, tak samo jak obrotnica na statki, gdzie jak dotąd i tak nie zblizyly sie do _rownej_ dlugosci by wplynac na zalew. chocby to lepiej podświetlic lotnisko. Problemem moga byc zasoby ludzkie. Bo o ile można, to właśnie ileż bedzie korzystane z uslug zewnętrznych jak przy przekopie. Jeśli to ma byc perspektywa nieograniczona to koszty portu w końcu możliwe niezdatne do dalszego uzytku. Jakaś przy wojskowa jednostka zajmująca się obsługą menewrow kolejowych spełnia kryteria o które opiera sie infrastruktura portowa to fundament nabrzeża. Natomiast aspekt kontroli przeładunku żeglugowego to juz tylko część z całosci i taki stan daje bardziej rozwój niż port na parkingu, żeby nie pisać na bruku.. Następny priorytet to wszelkie urządzenia zautomatyzowane typu suwnica żeby to nie były tylko koparki na gąsienicach itd itp
debat około morski