UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

@rozsądny - GM ma tylko jedno zastrzeżenie do twojej światłej wypowiedzi... nieuzasadnione i nieuprawnione użycie słowa inwestycja. Ona w swym założeniu ma przyszły zysk w dającym się przewidzieć czasie. Tu leży pies pogrzebany. Przy poziomie nakładów rzędu 2 mld zł pierwsze zyski, przy bardzo optymistycznych założeniach wzrostu przeładunków na parkingu dla TiRów ( 350 % najlepszych do tej pory osiągniętych ) pierwszy zysk netto osiągniemy już za około 400 lat. Jeżeli taki przedział czasowy uznajemy za satysfakcjonujący to jest to inwestycja. W pozostałych przypadkach to zwykła kosztowna dewastacja. Biorąc pod uwagę fakt, że realny koszt całego zamieszania zamknie się kwotą około 5 mld zł to w tym tysiącleciu na zyski z tej dewastacji liczyć nie możemy. Oczywiście można rżnąć głupa i opowiadać, że region zyskał... Jednak gdyby pieniądze zostały wykorzystane racjonalnie to zysk netto powinien pokazać się w ciągu 10 - 20 lat przy tej skali nakładów i wtedy moglibyśmy rozmawiać o korzyściach dla regionu. Cała zmiana polega na tym, że 17.09 będzie tam bibka, a potem większość odwiedzających Mierzeję będzie pielgrzymować do swoich utopionych tam pieniędzy wiedziona ciekawością jak wygląda CÓŚ / dół w ziemi za 2 000 000 000 zł.

GłębokaMyśl