UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

@Ferdek.Schichau - "mozna bylo zwalac wszystko, ze ruscy blokuja i zyskow nie ma" Tu leży pies pogrzebany. Parking dla TiRów osiągnął zysk, w dwóch latach. A teraz ciekawostka, było to możliwe TYLKO I WYŁĄCZNIE dzięki bardzo dobrze rozwijającej się wymianie handlowej z obwodem kaliningradzkim. A potem Wowka wpadł na pomysł, żeby zielonymi ludzikami buchnąć Krym Ukraińcom i obustronne sankcje zamknęły rozdział zysków w porcie... W dzisiejszych realiach ten kierunek wymiany handlowej będzie zamknięty pewnie przez jakie tam 20 lat. Kaczy dół niewiele zmieni, bo nawigacja po rzece Elbląg będzie trudnym wyzwaniem dla kapitanów jednostek, które miałyby tu zawijać.10 km stosunkowo wąską rzeką do placu z jednym Fuchsem. Kolejny problem to nakłady na infrastrukturę. TiRami zakładanych 3 mln ton ładunków nikt z parkingu nie wywiezie, a KOLEI NIE MA... Znaczy jest na Mazurskiej, ale tam nie ma żadnej innej infrastruktury i do rzeki też nie jest zbyt blisko. Inwestycje w nią to nie nakłady, na które mogłoby pozwolić sobie miasto wielkości i zasobności Elbląga. Jednak kolejni osobnicy zbliżeni do władz miasta zażarcie walczą o port komunalny...

GłębokaMyśl