UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

A moim skromnym zdaniem klientom poprzewracalo sie w glowach,niedlugo trzeba bedzie ich na barana nosic zeby tylko byli szczesliwi,drodzy kupujacy czy pamietacie jak w czasach PRL stalo sie w kolejkach jak cos rzucili i czasem gdy sie krzywo spojrzalo na sprzedawce mozna bylo sie pozegnac z upragnionym towarem???nie pamietacie,a szkoda bo to co sie teraz dzieje to jest poporstu nieporozumienie.Wtedy nikt nie narzekal i nie plakal ze ktos sie na krzywo spojrzal,oczywiscie nie twierdze ze ma byc tak samo,ale jakies granice musza byc!!!A jak sie nie podoba obsluga w danym sklepie proponuje do niego nie chodzic i problem rozwiazany.A propos ochrony,to naprawde denerwujaca jest w rossmanie,tam czlowiek czuje sie sledzony jak złodziej,to mi sie zdecydowanie nie podoba...

Fafik