UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

"Piszemy w nich, że warto budować siłę marki i wizerunek EPEC w oparciu o zauważane przez klientów wartości – a jest sporo pozytywnych cech, które klienci widzą. "---Toż to zwykłe robienie z ludzi baranów, kto z tych ankietowanych widzi jakieś pozytywne cechy wyróżniające(EPEC CHWALĄ NAS, kto? JA CIEBIE A TY NAS. ). EPEC, EPEC ?? co to za marka ? Wizerunek buduje się rzetelnością i standardem usługi, a z tym jest coraz gorzej, parametry spadają na pysk, awaria za awarią i wszyscy zadowoleni. Tą całą farsą powinno zająć się CBA, a co na to pan prezydent?? - wszak to on jest organem nadzorującym ten cyrk.

dobulu albo bólu?