UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
@RobertKoliński - Kolej Nadzalewowa ma ekonomiczne i strategiczne uzasadnienie. .. To ja poproszę o wyspecyfikowanie tych konieczności strategicznych, z których wynikają ekonomiczne korzyści dla ludu miast i wsi. .. Utrzymanie trzech czy nawet pięciu busików to nie utrzymywanie taboru i linii kolejowej, z której będzie korzystało nie więcej niż 2 000 miesięcznie co nie zapewni nawet środków na paliwo dla taboru. .. O kapitalnym remoncie i utrzymaniu torowiska, płacach załogi pociągu i kosztach taboru nie ma co wspominać, bo to taka sama wspaniała inwestycja jak kaczy dół w Mierzei. .. będą szanse na rentowność już po 250 latach w wariancie optymistycznym i po 500 latach w wariancie standardowym. .. Nic nie wspominam o zagrożeniach jakie niosą ze sobą dla owej linii kolejowej zmiany klimatyczne, które mogą skutkować tym, że zamiast kolei Nadzalewowej będziemy potrzebowali linii promowej. .. w perspektywie 25 - 30 lat.
GłębokaMyśl