UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

To że EB się osłabiło to były celowe działania Heinekena. Bez szumu, który mógłby się zrobić, zaniedbywano dystrybucję, a to pierwszy krok do upadku. Co z tego, że pojawiły się reklamy z Reno, skoro równolegle w klubach całej polski nalewaki EB zastępowano żywcem i heinekenem... Celowe działanie biznesowe. EB było piątym kołem u wozu dla Heinekena, który miał wybór: albo nadal wspiera markę, albo spadówa z nią. Wybrał to drugie. Myślę, że jak tak dalej pójdzie, to niedługo w Elblągu będziecie robic żywca albo warkę. To i tak lepsze niż los, który spotkał browar w Gdańsku. Po przejęciu go przez Heinekena szybko zrobiono porządek i zlikwidowano produkcję. Oby taki los Was nie spotkał. Sypatyk z Trójmiasta.

Sympatyk z Trójmiasta