UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Ci, którzy uważają, że kupno biletów w kasach kolejowych to przeżytek, gdyż nowocześni ludzie taki zakup realizują nowymi środkami jak chociażby internet nie rozumieją problemu i wykazują się nieznajomością prawa handlowego. Bez względu na formę własności przewoźnik ma obowiązek zapewnić bezproblemowy zakup właściwego biletu w każdej istniejącej formie. Tym samym kolejki do kas uniemożliwiające sprawne nabycie biletu, bez względu na to jaki podmiot realizuje to zadanie, jest winą danego przewoźnika. Stąd też to on w trybie natychmiastowym musi wyeliminować takie niedogodności, a klient-pasażer może zaskarżyć go i domagać się zwroty kosztów, które poniósł, w tym pobrania opłaty manipulacyjnej do biletu.