UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
mój komentarz cz2 Szlaki te mogły by stać się miejscem rejsów dla załóg hausbootów pływających coraz częściej po Pętli Żuławskiej, czy szlakiem na który wpływałyby jednostki płynące z Elbląga "tranzytem" na Kanał Elbląski, gdyby - przebudować 2-3 niskie mosty na zwodzone - przeprowadzić remont istniejących mostów zwodzonych i obrotowych, zachować jako zabytek i zakonserwować most zwodzony na Fiszewce który niedługo całkiem się rozpadnie - zakupić wodną "kosiarkę", która będzie likwidować zieleń stale zarastającą rzeki i likwidować "zatory" z pływających wysp - ustawić w wybranych miejscach 10 pływających pomostów cumowniczych (wyciąganych na zimę) na wzór takich pomostów na Jezioraku. Przy pomoście powinno być miejsce na śmieci, na ognisko i toaleta. Obsługę tych pomostów powinien zapewnić niewielki stateczek serwisowy, pływający 2-3 razy w tygodniu pomiędzy nimi i zbierający śmieci, opróżniający toalety. Mogą to również robić zatrudnieni lokalni mieszkańcy. - wytyczyć szlak od rzeki Dzierzgoń do miejsca prawdopodobnej śmieci Św Wojciecha na lądzie - promować szlak wodny Świętego Wojciecha - zakupić 1-2 tramwaje wodne tego typu: 1904loghouse.files.wordpress.com/2013/09/krakowski-tramwaj-wodny-krakow-by-wwwziskrakowpl.jpg?w=625&h=398 - udostępnić do zwiedzania jako minimuzeum ostatnią parową stację pomp w Różanach - odbudować wieżę obserwacyjną u ujścia rzeki Dzierzgoń do Zalewu Wiślanego