Wybrany wątek opinii

Panie Prezydencie, proszę nie psuć Wyspy Spichrzów garażowcem, bo to jest pomysł z gatunku księżycowych. Dlaczego miasto wzbrania się z budową garażowca przy ul. Robotniczej/Bożego Ciała, gdzie zieje inwestycyjna dziura, a gdzie jest doskonałe miejsce na budowę takiego obiektu (dobra komunikacja, rozległy teren na inwestycję, bliskość Starówki i placówek handlowych, bliskość dużych zakładów pracy, potrzeba rozwoju całego kwartału etc. )? Czy chodzi o apetyt kościoła na tamtejsze działki?
RobertKoliński (2018.10.11)
Garażowiec na Wyspie Spichrzów nie byłby złym pomysłem, ale pod warunkiem, że byłby on umieszczony w odbudowwanym i zaadaptowanym na ten cel 1 z dużych spichrzów z muru pruskiego, to byłoby praktyczne, a budynek w starej formie zapewniłby również estetykę i powrót do dawnego wyglądu Elbląga. Pdobno są również plany budowy garażowca na działce, na której stoi Pomnik Ofiar Sprawy Elbląskiej.
Gienek (2018.10.11)
Jeśli to miałby być garażowiec stylizowany na stary spichlerz np. cesarz (Pr pooglądać stare zdjęcia na fotopolska), to jestem w 100proc. za. Jeśli to ma być jakiś Disnejlend stylizowany na retro, to stanowcze veto. Panie Robercie garażowiec na obecnym skwerze ofiar sprawy Elbl. To nie jest dobry pomysł. Niech pan zobaczy ilu ludzi i to nie są pracownicy GE, bo oni maja swój parking, tam parkuje. Taki garażowiec będzie zapewne miał płatne miejsca parkingowe. A zapewniam Pana, że nikt z tych ludzi nie będzie płacił codziennie za parkowanie. To jest rozwiązanie raczej dla turystów. Ci pracownicy spowodują jeszcze większy chaos parkingowy niż obecnie. Pr zobaczyć co już teraz się dzieje.
Aurelka84 (2018.10.11)
@Aurelka84 - Ale ja nie proponuję budowy garażowca na Skwerze Ofiar Sprawy Elbląskiej, tylko obok - w kwartale między ulicami Robotniczą a Bożego Ciała, tam gdzie dziś jest rozdeptany trawnik, zamknięty szalet a częściowo parking strzeżony. Garażowiec to tylko jeden z elementów mojej propozycji, o której już kiedyś pisałem podczas dyskusji o (chorej;) koncepcji garażowca na Starówce - miejsca do parkowania na wyższych kondygnacjach, na dole punkty usługowo-handlowe, które w pierwszej kolejności miałyby finansować ten projekt. Do tego preferencyjne stawki abonamentowe dla okolicznych mieszkańców oraz pracowników zakładów i zakaz ruchu (poza "obwodnicą" przy ul. Wałowej/Wodnej) na Starówce zapewniłyby skuteczne finansowanie inwestycji.
RobertKoliński (2018.10.12)
Powrót do komentarzy