A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Wariant 1.jest chyba wariantem najbardziej kompromisowym szanującym dobro Bażantarni (z Górą Chrobrego włącznie) i ludzi w niej wypoczywających i jednocześnie dający całkiem dobre połączenie ul. Łęczyckiej z ulicą Sybiraków i dalej przez Marymoncką lub Chrobrego z Kościuszki i odkorkowanie Bema. Uważam, że wariant ten nie ingeruje zbyt mocno w tereny najczęściej wykorzystywane do rekreacji przez elblążan tj. teren położony na północ od Góry Chrobrego i cmentarza Dębica, na którym to właściwie znajduje się cały obszar Bażantarni z wyznaczonymi szlakami do turystki pieszej i rowerowej. Obszar, przez który przebiegała by droga w wariancie 1.jest obszarem rzadko uczęszczanym, dzikim, na którym sporadycznie pojawiają się turyści piesi bądź rowerzyści. Sam jeżdżę sporo na rowerze również tymi rejonami i uważam, że ten przebieg drogi nie byłby ze znaczną stratą wartości ekologicznej i rekreacyjnej Bażantarni i pogodziłby wreszcie interesy różnych grup mieszkańców naszego pięknego miasta. Pozdrawiam. Arek
Po przeczytaniu projektu Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej nie dziwię się, że mamy tak kiepski i nienowoczesny układ komunikacyjny i rozumiem, że będzie tylko gorzej, a dotychczasowi użytkownicy aut będą musieli przesiąść się na rowery.
Ciągle więc jest aktualne zapytanie, czym my elblążanie zawiniliśmy, że pokarano nas tak nieudolnymi i prowincjonalnymi urzędnikami ?
Ta "Wschodnia" ma dwa zastosowania. Umożliwia dojazd do centrum miasta z nowopowstającego osiedla (800 m od strzelnicy wojskowej), DODATKOWO ulatwi dojazd do cmentarza z centrum miasta. Plus bzdury o wykorzystaniu dolnej części Łęczyckiej do ruchu tranzytowego.
Dokładnie, nieroby wyłażą ze swoich nor i mamy korki.
Tylko W2 lub W3,najmniej zakłócają płynność ruchu.
Tylko i wyłącznie W1 i bardzo się cieszę, że miasto nie skreśliło tego wariantu. Droga powinna przebiegać jak najdalej od lasu. Oczywiście sama budowa tego wariantu nie rozwiąże problemu komunikacyjnego tylko przenisie go w inne miejsce. Jak ktoś już wspomniał potem jest wąziutka Druska i malutkie skrzyżowanie Druskiej z Kościuszki. Ludzie tam będą się mijali o włos i będą stać dłuuuugo na skrzyżowaniu, aby włączyć się do ruchu. Jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia.
Najsensowniejszy przebieg to ten rekomendowany przez Nowy Elbląg. W mojej opinii jest najkorzystniejszy ponieważ jest naturalnym ciągiem ulicy Rawskiej z której odbywa się ruch od S7 z kierunku Warszawy i S22.To o czym się teraz dywaguje powinno wyć wybudowane w latach 1990'/2000'. Dzisiaj nie byłoby tej niepotrzebnej dyskusji. Poza tym gratuluję wywalonej kasy na ulicę Wschodnią, która chyba jeszcze długo nie będzie prowadzić donikąd...
Rozwiązanie stworzone przez to stowarzyszenie jest totalnym absurdem!! Przy młynie już sie korki tworzą przez wojskowych na dzikim parkingu!!!! Poza tym to ma być odciążająca obwodnica a nie kolejna ulica która za chwile znowu się zapcha!!! Generalnie najlepszą opcją byłby tunel pod terenami między Górami Gęsią i Chrobrego.
Do tych którzy mówią o tunelu pod górą Chrobrego 1) Na stronie GDDKiK opisano koszty budowy tunelu :"Przeliczając to na długość tunelu, koszt budowy jednego kilometra to kwota nieco ponad 200 mln zł. " 2) Mamy drogę już wbudowaną do leśniczówki więc logicznym byłoby ja kontynuować zamiast budować od środka. Według wyliczeń w artykule daje to 20 mln oszczędności
Kontynuować budowę już istniejącej drogi. Wariant nr 2 to tylko 650 m długości i jedynie 34 m różnicy poziomów. Można budować niemal bez wycinki. Szybko łatwo i przyjemnie.