72
22.01.2025

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Wariant 1.jest chyba wariantem najbardziej kompromisowym szanującym dobro Bażantarni (z Górą Chrobrego włącznie) i ludzi w niej wypoczywających i jednocześnie dający całkiem dobre połączenie ul. Łęczyckiej z ulicą Sybiraków i dalej przez Marymoncką lub Chrobrego z Kościuszki i odkorkowanie Bema. Uważam, że wariant ten nie ingeruje zbyt mocno w tereny najczęściej wykorzystywane do rekreacji przez elblążan tj. teren położony na północ od Góry Chrobrego i cmentarza Dębica, na którym to właściwie znajduje się cały obszar Bażantarni z wyznaczonymi szlakami do turystki pieszej i rowerowej. Obszar, przez który przebiegała by droga w wariancie 1.jest obszarem rzadko uczęszczanym, dzikim, na którym sporadycznie pojawiają się turyści piesi bądź rowerzyści. Sam jeżdżę sporo na rowerze również tymi rejonami i uważam, że ten przebieg drogi nie byłby ze znaczną stratą wartości ekologicznej i rekreacyjnej Bażantarni i pogodziłby wreszcie interesy różnych grup mieszkańców naszego pięknego miasta. Pozdrawiam. Arek
(2025.01.22)

info

8  
  7
Po przeczytaniu projektu Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej nie dziwię się, że mamy tak kiepski i nienowoczesny układ komunikacyjny i rozumiem, że będzie tylko gorzej, a dotychczasowi użytkownicy aut będą musieli przesiąść się na rowery. Ciągle więc jest aktualne zapytanie, czym my elblążanie zawiniliśmy, że pokarano nas tak nieudolnymi i prowincjonalnymi urzędnikami ?
(2025.01.22)

info

7  
  6
Ta "Wschodnia" ma dwa zastosowania. Umożliwia dojazd do centrum miasta z nowopowstającego osiedla (800 m od strzelnicy wojskowej), DODATKOWO ulatwi dojazd do cmentarza z centrum miasta. Plus bzdury o wykorzystaniu dolnej części Łęczyckiej do ruchu tranzytowego.
(2025.01.22)

info

1  
  1
Dokładnie, nieroby wyłażą ze swoich nor i mamy korki.
(2025.01.22)
Tylko W2 lub W3,najmniej zakłócają płynność ruchu.
(2025.01.22)

info

6  
  6
Tylko i wyłącznie W1 i bardzo się cieszę, że miasto nie skreśliło tego wariantu. Droga powinna przebiegać jak najdalej od lasu. Oczywiście sama budowa tego wariantu nie rozwiąże problemu komunikacyjnego tylko przenisie go w inne miejsce. Jak ktoś już wspomniał potem jest wąziutka Druska i malutkie skrzyżowanie Druskiej z Kościuszki. Ludzie tam będą się mijali o włos i będą stać dłuuuugo na skrzyżowaniu, aby włączyć się do ruchu. Jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia.
Ogrr (2025.01.22)
Najsensowniejszy przebieg to ten rekomendowany przez Nowy Elbląg. W mojej opinii jest najkorzystniejszy ponieważ jest naturalnym ciągiem ulicy Rawskiej z której odbywa się ruch od S7 z kierunku Warszawy i S22.To o czym się teraz dywaguje powinno wyć wybudowane w latach 1990'/2000'. Dzisiaj nie byłoby tej niepotrzebnej dyskusji. Poza tym gratuluję wywalonej kasy na ulicę Wschodnią, która chyba jeszcze długo nie będzie prowadzić donikąd...
rkot (2025.01.23)

info

2  
  4
Rozwiązanie stworzone przez to stowarzyszenie jest totalnym absurdem!! Przy młynie już sie korki tworzą przez wojskowych na dzikim parkingu!!!! Poza tym to ma być odciążająca obwodnica a nie kolejna ulica która za chwile znowu się zapcha!!! Generalnie najlepszą opcją byłby tunel pod terenami między Górami Gęsią i Chrobrego.
MateuszVatoviecki (2025.01.23)

info

4  
  3
Do tych którzy mówią o tunelu pod górą Chrobrego 1) Na stronie GDDKiK opisano koszty budowy tunelu :"Przeliczając to na długość tunelu, koszt budowy jednego kilometra to kwota nieco ponad 200 mln zł. " 2) Mamy drogę już wbudowaną do leśniczówki więc logicznym byłoby ja kontynuować zamiast budować od środka. Według wyliczeń w artykule daje to 20 mln oszczędności
Najlepszy jest nr 2 (2025.01.23)

info

5  
  1
Kontynuować budowę już istniejącej drogi. Wariant nr 2 to tylko 650 m długości i jedynie 34 m różnicy poziomów. Można budować niemal bez wycinki. Szybko łatwo i przyjemnie.
Najlepszy wariant nr 2 (2025.01.23)

info

7  
  2